۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز خبر داد؛

افتخارآفرینی دانش آموزان با نیازهای ویژه البرز در جشنواره خوارزمی

افتخارآفرینی دانش آموزان با نیازهای ویژه البرز در جشنواره خوارزمی

کرج- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از افتخارآفرینی دانش آموزان با نیازهای ویژه این استان در مرحله کشوری دهمین جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیده سلیمانی، اجرای فعالیت‌های علمی، پژوهشی و مهارتی هدفمند و پروژه محور توسط دانش آموزان را یکی از مهمترین جلوه‌های اجرای صحیح برنامه درسی ملی در مدرسه به عنوان کانون اصلی تعلیم و تربیت عنوان کرد.

وی افزود: این امر موجب می‌شود ضمن شناسایی و بروز استعدادهای دانش آموزان زمینه هدفگذاری تحصیلی و شغلی مناسب آنها از طریق درک و اصلاح فرآیند یادگیری متناسب با توانمندی‌های فردی آنان فراهم شود که جشنواره نوجوان خوارزمی نیز یکی از محیط‌های یادگیری در این راستاست.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز بیان کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی شامل ۱۳ محور است که ریاضی از جمله آنها محسوب می‌شود. دانش آموزان در این محور آثار خود را در یکی از سه محور ریاضی و فناوری اطلاعات، پژوهش در ریاضی و تولیدات ریاضی پایه ارائه می‌کردند.

سلیمانی عنوان کرد: همزمان با اعلام نتایج دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی کشور، دنیا شوندی و سارا علیزاده از دانش آموزان توانمند آموزشگاه استثنایی ناشنوایان مهندس موفقیان توانستند با غلبه بر رقبای خود مقام اول کشوری را در محور ریاضی کسب کنند.

کد خبر 6254060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha